مشاور مسائل زناشویی و دارویی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

به قبرستان گذر کردم کم وبیش بدیدم قبر دولتـــمند و درویــش نه درویش بیکفن در خــاک رفته نه دولتمند برده یک کفن بیش
.
-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->

Businesspeople standing one after anotherدوست دارید فرد با اعتماد به نفسی باشید؟و در زندگی تان موفقیت های آنان را به دست آورید؟تقویت روحیه و اراده اولین گام برای افزایش اعتمادبه نفس است می خواهیم با افراد با اعتمادبه نفس بیشتر اشنا شویم.

 

داشتن و نداشتن اعتماد به نفس در زندگی روزمره هر آدمی بسیار تاثیرگذار است. فكر كنید در یك كلاس درس حضور دارید و آن درس را به خوبی بلد هستید. استاد سوالی را می‌پرسد، شما اگر اعتماد به نفس داشته باشید دست خود را بالا برده و پاسخ را بلند و شفاف می گویید اما اگر فردی بدون اعتماد به نفس باشید با توجه به اینكه پاسخ را می‌دانید ترجیح می‌دهید سكوت كنید.
پاسخ ندادن در جمع برای شما مهم‌تر از آن است كه نمره خوبی از آن درس بگیرید. بدین ترتیب بی‌اعتماد به نفس بودن یعنی عقب ماندن از خیلی فرصت‌ها در زندگی. در این مطلب به كمك پویا ودایع سخنران و مدرس زبان بدن، زبان بدن افراد با اعتماد به نفس را بررسی می‌كنیم.

با اعتماد به نفس‌ها مثبت‌گرا هستند

مشاور مسائل زناشویی و دارویی...
ما را در سایت مشاور مسائل زناشویی و دارویی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دکتر شیوا rezashah68 بازدید : 413 تاريخ : پنجشنبه 6 فروردين 1394 ساعت: 19:43

Increase-Testosteroneبرای بهبود روابط جنسی و تقویت آن می توانید از برخی مواد خوراکی کمک بگیرید و با این کار به خود و همسرتان در احیای روابط زناشویی تان کمک کنید.

زمانیکه فرد دچار اضافه وزن و یا چاقی است، میل جنسی کاهش می‌‌یابد؛ فرد از رابطه جنسی لذت نمی برد و نمی‌تواند آنطور که می‌‌خواهد عمل کند و یا به دلیل پایین بودن اعتماد به نفس پیش قدم نمی شود.

مشاور مسائل زناشویی و دارویی...
ما را در سایت مشاور مسائل زناشویی و دارویی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دکتر شیوا rezashah68 بازدید : 308 تاريخ : پنجشنبه 6 فروردين 1394 ساعت: 19:39

                                 images.jpg4587                                                                                                                                                می خواهیم روشی جالب و مفید را برای جرم گیری دندان هایتان در منزل به شما در چند مرحله آموزش دهیم با ما همراه باشید.

 

با گذر زمان مقداری جرم روی دندان‌ها ایجاد می‌شود، و اگر این جرم‌ها کنترل نشوند می‌توانند موجب بیماری پریودنتال (بیماری بافت‌های نگه‌دارنده‌ی دندان‌ها) شوند. باوجودی که بهترین روش برای از بین بردن جرم‌ دندان‌ها رفتن به دندانپزشکی و تمیز کردن حرفه‌ای است،

وسایل لازم برای جرم گیری :

     جوش‌شیرین
نمک
آب
یک فنجان
مسواک
هیدروژن پراکسید
دنتال پیک (وسیله‌ای نوک‌تیز مخصوص دندانپزشکی)
شوینده‌ی ضدعفونی‌کننده‌ی دهان

 

مرحله اول :

یک قاشق غذاخوری جوش‌شیرین را با نصف قاشق چای‌خوری نمک در یک فنجان کوچک ترکیب کنید. مسواک خود را با آب گرم خیس کنید و آن را در این ترکیب فروببرید.

مرحله دوم :

باقدرت و انرژی این ترکیب را روی دندان‌های خود بمالید. در فواصل معین آب دهان خود را خالی کرده و مسواک را دوباره در ترکیب فروببرید. برای پنج دقیقه به مالیدن این ترکیب بر روی دندان‌های خود ادامه دهید.

مرحله سوم :

به‌اندازه‌ی یک در شیشه از هیدروژن پراکسید را با نصف فنجان آب گرم ترکیب کنید. برای یک دقیقه این محلول را غرغره کنید، سپس آب دهان خود را خالی کرده و با نصف فنجان آب سرد دهانتان را بشویید.

مرحله چهارم :

با استفاده از یک جرم‌گیر حرفه‌ای دندان (دنتال پیک)، جرم‌های زرد را از روی دندان‌های خود بخراشید. مراقب باشید لثه‌ها را نخراشید، زیرا این کار موجب سوزش و ناراحتی شده و احتمال آسیب وجود دارد. مراحل ذکرشده در بالا جرم‌ها را نرم کرده و باعث می‌شود آن‌ها به‌راحتی از روی دندان‌ها پاک شوند.

مرحله پنجم :

دهان خود را با شوینده‌ی ضدعفونی‌کننده بشویید و این کار را یک روز در میان تکرار کنید تا تشکیل جرم‌ها را کنترل نمایید.

مشاور مسائل زناشویی و دارویی...
ما را در سایت مشاور مسائل زناشویی و دارویی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دکتر شیوا rezashah68 بازدید : 327 تاريخ : پنجشنبه 6 فروردين 1394 ساعت: 19:36

 pregnancy-spotting-pad

 چرا برخی از افراد پس از رابطه زناشویی دچار خونریزی از رحم می شوند و چه عاملی سبب ایجاد این امر می شود و چه راههای درمانی برای آن وجود دارد!

 

 یک استاد دانشگاه با اشاره به اینکه علل مهمی می‌تواند در بروز خونریزی پس از برقراری رابطه زناشویی نقش داشته باشد و هر نوع خونریزی پس از مقاربت را باید جدی گرفت، گفت: «درصورتی‌که این مشکل از سوی زوج نادیده گرفته و کم‌اهمیت تلقی شود می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری را در پی داشته باشد.»

دکتر محمدرضا صفری نژاد  اظهار داشت: «علل متعددی در بروز خونریزی به دنبال رابطه جنسی نقش دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دیس‌پلازی گردن رحم، عفونت با کلامیدیا، سوزاک، واژینیت سرویسیت، پولیپ دهانه رحم، تریکومونا، عفونت‌های قارچی واژن و پولیپ رحم اشاره کرد.»

وی با اشاره به اینکه در سرطان دهانه رحم در ابتدا سلول‌ها متحمل تغییراتی می‌شوند که به آن ضایعه قبل از سرطان یا دیسپلازی گفته می‌شود، گفت: «احتمال خطر ابتلا به دیس‌پلازی گردن رحم در کسانی که قبل از 18 سالگی رابطه جنسی داشته یا قبل از 16 سالگی باردار شده‌اند یا شرکای جنسی متعددی دارند و سابقه ابتلا به بیماری آمیزشی مثل زگیل تناسلی در آن‌ها وجود داشته، بیشتر است.»

این اورولوژیست در ادامه افزود: «کلامیدیا و سوزاک جزو بیماری‌های آمیزشی محسوب می‌شوند و از طریق رابطه جنسی انتقال می‌یابند. اگر این بیماری‌ها درمان نشوند می‌تواند منجر به نازایی شوند. از آنجا که بروز علائم سوزاک در خانم‌ها در مقایسه با مردان، زیاد و شدید نیست، تشخیص این بیماری در آن‌ها، به ظن قوی نیاز دارد.»

صفری‌نژاد همچنین گفت:‌ » تریکومونا نیز جزو بیماری‌هایی است که به وسیله رابطه جنسی منتقل می‌شود و اگر خانمی مبتلا به این انگل باشد، موقع زایمان می‌تواند آن را به نوزاد خود منتقل کند.»

رییس انجمن کلینیک سلامت خانواده در پایان با تاکید بر اینکه نباید خونریزی به دنبال رابطه جنسی را کم‌اهمیت تلقی کرد، خاطرنشان کرد: «با توجه به اینکه تشخیص علت خونریزی پس از رابطه جنسی معمولاً به صورت کنار گذاشتن یکی‌یکی تشخیص‌ها صورت می‌گیرد، هرگاه خونریزی به دنبال رابطه جنسی داشتید حتماً به پزشک معالج خود مراجعه کنید تا هر چه سریع‌تر عاملی که باعث بروز این مشکل شده تشخیص و اقدام‌های درمانی لازم انجام شود.»

 

مشاور مسائل زناشویی و دارویی...
ما را در سایت مشاور مسائل زناشویی و دارویی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دکتر شیوا rezashah68 بازدید : 290 تاريخ : پنجشنبه 6 فروردين 1394 ساعت: 19:32

Measuring Tape Wrapped Around Forkمردم معمولا در پی شیوه های آسان   برای پایین آوردن وزن خود هستند  ولی توصیه می کنیم همیشه شیوه های سالم  و مورد اعتماد را برگزینید.یکی از شیوه های خیلی طبیعی برای پایین آوردن وزن، مصرف ادویه ها  است.این ادویه ها  اگر به شیوه درست  و به اندازه  مناسب  استفاده شوند،   برای سلامتی آنها آسیبی نمی رساند، و به وزن دلخواه خود هم می رسند

 

قرص خانگی برای لاغری

تعجب نکنید، شما خودتان می توانید قرص لاغری بسازید.برای اینکار، کافی است یک قاشق زردچوبه، یک قاشق زنجبیل، یک قاشق زیره که نوع آن فرقی نمی کند سیاه یا سبز باشدو یک قاشق دارچین را با هم در ظرفی کوچک مخلوط کنید .

در صورتیکه یبوست دارید یک قاشق پودر سنا هم به این مواد خشک اضافه کنید.حالا این مخلوط را با یک قاشق عسل به صورت یک خمیر آماده کنید و از آن به اندازه یک نخود برداشته ، در دست گرد کنید و به شکل قرص درست کرده و کنار بگذارید تا خشک شود.

حالا یک یا دو قرص را در روز مصرف کرده و تا رسیدن به وزن مطلوب ادامه دهید.

این قرص طبیعی، سوخت و ساز و متابولیسم بدن را افزایش داده و موجب کاهش وزن شما می شود.

مشاور مسائل زناشویی و دارویی...
ما را در سایت مشاور مسائل زناشویی و دارویی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دکتر شیوا rezashah68 بازدید : 297 تاريخ : پنجشنبه 6 فروردين 1394 ساعت: 19:30

http://www.hidoctor.ir/wp-content/uploads/2015/03/egg1.jpgدکتر سلام – تسکین درد  زانو و آب  آوردن آن به دلیل مصدومیت  را با استفاده از این دو ترکیب به سادگی درمان کنید برای این کار به دو ماده نیاز دارید که عبارتست از :

- 1 زرده تخم مرغ تازه

- 1 قاشق غذا خوری نمک

در مورد مقدار  آن خودتان تصمیم بگیرید اندازه آن به نیاز شما بستگی دارد. فقط موردی که مهم است نسبت مساوی این دو ترکیب است مثلا اگر زرده 2 عدد استفاده کنید نمک هم باید 2 قاشق استفاده کنید ، مقدار آن به نیاز شما بستگی دارد،
روش آماده سازی و استفاده :

این دو ماده را بخوبی ترکیب کنید  و در اندام مبتلا بمالید و آن را با فویل و یا کیسه های پلاستیکی پوشش دهید با نوار زخم بندی ببندید هر دو ساعت مخلوط را دوباره زده و روزی 5 بار میتوانید استفاده کنید

مشاور مسائل زناشویی و دارویی...
ما را در سایت مشاور مسائل زناشویی و دارویی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دکتر شیوا rezashah68 بازدید : 325 تاريخ : پنجشنبه 6 فروردين 1394 ساعت: 19:26

1- پیاز و سیر


سیر از سبزی‌ هایی است که تاریخی بسیار کهن دارد. این گیاه حداقل 3 هزار سال در طب چین كاربرد داشته است.

پیاز نیز یكی از قدیمی ‌ترین گیاهان زراعی است كه از هزاران سال قبل به عنوان طعم ‌دهنده غذاها و همچنین دارو از آن استفاده می ‌شود. ‏ترکیبات فعال گوگردی مانند آلیل‌ پروپیل دی ‌سولفید موجود در پیاز و اکسیدآلیل دی‌ سولفید موجود در سیر نقش اصلی را در کاهش قندخون دارند.

پیاز و سیر باعث افزایش میزان انسولین در خون می ‌شوند. هر چقدر مصرف این مواد بیشتر باشد، قند خون بیشتر کاهش می ‌یابد. مصرف قرص ‌های سیر به میزان 2400 میلی‌ گرم در روز به مدت 3 ماه، قند خون را مختصرا كاهش می ‌دهد.
مشاور مسائل زناشویی و دارویی...
ما را در سایت مشاور مسائل زناشویی و دارویی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دکتر شیوا rezashah68 بازدید : 335 تاريخ : پنجشنبه 6 فروردين 1394 ساعت: 19:23

دوست عزيز سوالي كه مطرح كرده ايد از دو زاويه قابل بررسي است. 1. چگونگي بالا رفتن سطح اطلاعات و آگاهي هاي جوانان در مورد نيازهاي جنسي , نحوه سالم و شرعي ارضاي نياز جنسي( ازدواج) و شيوه هاي كنترل كشش جنسي قبل از ازدواج و... 2. آگاهي از روابط خاص زناشوئي و نحوه هاي آميزش جنسي زن و شوهر و... .

مشاور مسائل زناشویی و دارویی...
ما را در سایت مشاور مسائل زناشویی و دارویی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دکتر شیوا rezashah68 بازدید : 320 تاريخ : چهارشنبه 5 فروردين 1394 ساعت: 22:31

استمناء عملی زیان بار، مذموم و ناپسند است که در دو سوره از سورهای قرآن و همچنین در روایات فراوانی به آن اشاره و تصریح شده است و از گناهان کبیره می باشد و از آن جهت که انجام آن دارای زیان های جسمی و معنوی زیادی می باشد، خدای مهربان آن را حرام فرموده  است.

مشاور مسائل زناشویی و دارویی...
ما را در سایت مشاور مسائل زناشویی و دارویی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دکتر شیوا rezashah68 بازدید : 278 تاريخ : چهارشنبه 5 فروردين 1394 ساعت: 22:00

ساده ترین روش تعیین جنسیت جنین پیروی از رژیمهای غذایی خاص است. با توجه به شرایط کنونی جامعه و‌اینکه هر خانواده‌ای ۱ یا ۲ فرزند میخواهد و علاقه دارند که تعادل جنس برقرار باشد استفاده از روشهای تعیین جنسیت اشکالی ندارد و روشهای مختلفی برای تعیین جنسیت فرزندان وجود دارد که ساده‌ترین ‌این روشها، توجه به تغذیه است.

مشاور مسائل زناشویی و دارویی...
ما را در سایت مشاور مسائل زناشویی و دارویی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دکتر شیوا rezashah68 بازدید : 274 تاريخ : چهارشنبه 5 فروردين 1394 ساعت: 21:15

همه چیز درباره پرده بکارت و انواع پرده بکارت(تصویری)پرده بكارت غشایی ا ست كه تمام یا قسمتی ازدهانه واژن را می پوشاند. Hymen لغتی یونانی ست به معنای پوست یا پرده كه از نام الهه ازدواج و عروسی یونانیان God Hymen وام گرفته شده. یونانیان باستان از این لغت برای انواع پرده ها از جمله پرده ای كه قلب را احاطه می كند(پریكارد)، استفاده می كردند، اما با گذشت زمان، كاربرد آن به پرده بكارت محدود شد.


در طول نخستین مراحل رشد جنینی، به طور كلی هیچ بخش ورودی به واژن وجود ندارد. لایه باریك بافتی كه در این مرحله واژن را می پوشاند، قبل از تولد به طور ناقص تقسیم می شود، این لایه بعدها پرده بكارت را به وجود می آورد. در صورتیكه در مرحله قبل از تولد، تقسیم لایه به طور كامل صورت گیرد، موجب می شود بعضی زنان به طور مادرزاد، پرده بكارت نداشته باشند.
بسیاری تصور می كنند كه پرده بكارت، داخل واژن قرار دارد. در صورتیكه اینطور نیست. پرده بكارت، بخش خارجی اندام جنسی است و دقیقا در ورودی دهانه واژن قرار دارد.

مشاور مسائل زناشویی و دارویی...
ما را در سایت مشاور مسائل زناشویی و دارویی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دکتر شیوا rezashah68 بازدید : 275 تاريخ : چهارشنبه 5 فروردين 1394 ساعت: 21:14